اجاره سوئیت لوکس و لاکچری در فرشته

اجاره سوئیت لوکس و لاکچری در فرشته
تهران الهیه خیابان مبشر
محدوده شمال تهران - الهیه - فرشته 11,000,000تومان روزانه - سه خواب
180 متر 3 اتاق خواب 2 حمام 1 پارکینگ 1401 سال ساخت 180 متر

اجاره سوئیت لوکس و لاکچری در فرشته

این آپارتمان مبله در طبقه اول الی پنجم یک ساختمان نوساز و لاکچری تک واحدی با متراژ ۱۵۰ مترمربع ۳ خواب در فرشته  خیابان مبشر و در منطقه 1 یعنی شمال تهران واقع شده است. این واحد دارای تمامی وسایل و امکانات رفاهی برای مسافران ایرانی و خارجی آماده و با کمال دقت دیزاین و مبله شده است. شما عزیزان می توانید این آپارتمان مبله را در هر جای دنیا که باشید به راحتی و به صورت آنلاین رزرو نمایید.

مبلمان و دیزاین :

این سوئیت مبله با کمال دقت دیزاین شده است و طراح بیشتر به مدرن بودن این واحد توجه کرده است. مبلمان بسیار شیک و برند این واحد جلوه خاصی را به ساختمان داده است. برند فرنیچر آشپزخانه این منزل مبله، برند سامسونگ می باشد که شامل یخچال ساید بای ساید، لباس شویی، ماکروفر، چای ساز، گاز، هود و غیره می باشد.

 امکانات:

این آپارتمان مبله از نظر امکانات ساختمانی فول امکانات می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه اتاق خواب که یک خواب مستر که هر کدام دارای یک سرویس خواب کامل شامل تخت دو نفره، میز آرایش، بالش طبی، پتو و ملافه، خوشخواب، مبل و غیره می باشد.

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با تمامی امکانات

سرویس مبلمان هفت نفره بسیار شیک به همراه میز ناهارخوری ست شده با آن

آشپزخانه مجهز با امکانات کامل از قبیل: ظروف آشپزی و پذیرایی، یخچال ساید بای ساید، لباسشویی، ماکروفر، چای ساز، گاز، هود و…

تلوزیون 49 اینچ LED

اینترنت وای فای

اتو و میز اتو

آسانسور

پارکینگ و انباری

نگهبان و سرایدار

استخر وسونا

نحوه رزرو:

شما عزیزان می توانید برای رزرو این واحد با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا اینکه در تلگرام یا واتساپ درخواست خود را اعلام فرمایید تا ما عکس و جزئیات و مشخصات این منزل مبله را برای شما ارسال کنیم. در صورتی که پسندیدید، تاریخ دقیق را اعلام فرمایید تا این واحد برای شما رزرو گردد.

   09129618106Related image

ملک در نقشه

نماینده ۰۲۱ مبله


اطلاعات بیشتر

تماس

املاک مشابه

09129620433