اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران

اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران
تهران خیابان دماوند نرسیده به چهارراه سبلان
محدوده شرق تهران - خیابان دماوند 1,800,000تومان روزانه - یک خواب
55 متر 1 اتاق خواب 1 حمام 1395 سال ساخت 55 متر

اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران

این سوئیت مبله لوکس جهت اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران در طبقه اول یک مجموعه 15 واحدی  با متراژ 60 مترمربع یک خواب در شرق تهران خیابان دماوند نرسیده به چهار راه سبلان می باشد. این واحد دارای تمامی وسایل و امکانات رفاهی برای مسافران ایرانی و خارجی آماده و با کمال دقت دیزاین و مبله شده است. شما عزیزان می توانید این آپارتمان مبله را در هر جای دنیا که باشید به راحتی و به صورت آنلاین رزرو نمایید


امکانات واحد جهت اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران:

این سوئیت مبله از نظر امکانات ساختمانی فول امکانات می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک اتاق خواب که دارای یک سرویس خواب کامل شامل تخت دونفره، میز آرایش، بالش طبی، پتو و ملافه، خوشخواب، و همچنین پتو و بالش اضافی جهت مهمانان می باشد.

سرویس بهداشتی با تمامی امکانات

سرویس مبلمان به همراه میز ناهار خوری

آشپزخانه مجهز با امکانات کامل از قبیل: ظروف آشپزی و پذیرایی، یخچال، لباسشویی، ماکروفر، چای ساز، گاز، هود و…

تلوزیون 49 اینچ LED

اتو و میز اتو

آسانسور

دارای تیم نظافت و نگهبانی و سرایدار


موقعیت واحد جهت اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران:

این واحد در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه در شرق  تهران در خیابان دماوند  نرسیده به چهار راه سبلان می باشد. این سوئیت مبله دسترسی فوق العاده ای به مراکز خرید در شرق تهران و تهرانپارس، اتوبان امام علی، بیمارستان آرش، ایستگاه مترو سبلان و ایستگاه BRT دارد. که از نظر موقعیت و دسترسی یک انتخاب مناسب برای اجاره سوئیت در تهران می باشد.


نظرات مسافران قبلی جهت اجاره سوئیت یک خواب شرق تهران

بیشترین رضایت مسافران این واحد مبله جهت اجاره سوئیت در تهران مربوط به موقعیت و تمیزی واحد بوده است. به خصوص برای مسافرانی که موقعیت برایشان اهمیت زیادی داشته است. همچنین برخورد مناسب و موجه میزبان محترم این واحد آقای موسوی بسیار مورد رضایت مسافران بوده است.


کلمات کلیدی مرتبط

اجاره سوئیت تهران، اجاره سوئیت کوچک در تهران، سوئیت تهران، اجاره هتل آپارتمان در تهران، اجاره سوئیت، سوئیت شرق تهران، آپارتمان مبله تهران، اجاره روزانه خانه تهران، اجاره سوئیت ارزان در تهران دیوار، سوئیت تهرانپارس، سوئیت شرق تهران

ملک در نقشه

نماینده ۰۲۱ مبله


اطلاعات بیشتر

تماس

املاک مشابه

09129620433